היי כמה טוב שבאת !

אז קצת על עצמי –שמי טלילה מזרחי 

  • בוגרת בית הספר לחינוך ומדעי החברה באוניברסיטת בר אילן בהצטיינות .

  • מטפלת התנהגותית בשיטת ABA.

  • מאמנת בשיטת NCS.

  • מטפלת מוסמכת ברפואה משלימה.

 מחברת ומפתחת שיטת C.F.L המשלבת בין מדעי המוח להוראה מותאמת ואימון לחשיבה חיובית .

 עוסקת בחינוך ,הוראה , משאבי אנוש ואימון לחשיבה חיובית כ-18 שנים ,מנהלת  את מרכז הלמידה-אינטלקט סקול מאז יסודו והקמתו בשנת 2013 -מלווה ומדריכה תלמידים והורים ,מאמנת לחשיבה חיובית תודעתית.

אוהבת כלבים ,חיות מוסיקה ילדים בערך כל מה שהחיים מציעים …ובעיקר לאמן ללמידה ולהוביל כל תלמיד ותלמידה להצלחה האישית שלו גם בלימודים .

אני מאמינה שכל ילד יכול להצליח ובגדול

הכל התחיל באוניברסיטת בר אילן שם נחשפתי לתחום מדעי המוח שהיה תחום יחסית חדש במקביל ללימודים בפקולטה לחינוך. מהר מאד הבנתי ,שקיים קשר ישיר באופן העברת המידע לילד ולאופנים המגוונים שמוחו תופס את המידע ,קולט ומטמיע אותו בזיכרונות .לימודי הביולוגיה והרפואה המקבילים סייעו לי מאד ביצירת תובנות חדשות לגביי הוראה ולמידה ויכולות התפיסה וההטמעה של החומר הנלמד מבחינה נוירולוגית- כאשר אלמנטים של סביבה, אישיות , רגש משפיעים על הלמידה.  {אגב ,כיום  תחום מדעי המוח בהקשר הפדגוגי תופס תאוצה ברמה המחקרית והיישומית  מול צוותי חינוך בעיקר .}

האמונה הבסיסית שלי היא  שכל תלמיד יכול להצליח . וכדי שזה יקרה באמת דרושים שלושה מרכיבים -1-מאמן למידה שחושב מחוץ לקופסא

2-אמונה עצמית של התלמיד בעצמו

3-שיטת למידה ייחודית גמישה והוליסטית .

עם השנים שכללתי מודולים של למידה והוראה עם תלמידים, שאני משלבת כלים מעולם האימון והרפואה המשלימה. כך בעצם , נולדה לה שיטת C.F.L .שיטה ייחודית ,אימונית שמתאימה לכל ילד.

השיטה מבוססת על למידה אימונית אישית- שמטרתה לפתח את הפוטנציאל האישי של הלומדים על ידי העצמה ותמיכה ממוקדת. בניגוד ללמידה מסורתית, שבה המורה מעביר ידע בצורה ישירה, למידה אימונית מתמקדת בליווי אישי שמסייע ללומדים להגיע לתובנות משלהם, לקבוע מטרות ולעבוד לקראת השגתן. ,שימוש בחוזקות של הילד לצורך למידה אפקטיבית משמעותית .

וכך בשנת 2013  החלטנו לפתוח את מרכז הלמידה הייחודי אינטלקט סקול-בית הספר לשכל -מרכז תומך למידה, שמעודד תלמידים להאמין בעצמם וביכולות שלהם מכל גווני הקשת ,תוך התגברות על הקושי ומעבר מהתנגדות לשיתוף פעולה . מאז ועד היום הובלנו דורות של ילדים ותלמידים לחוות הצלחות גם בפן האישי התודעתי וגם  בפן הלימודי .

מוזמנים להצטרף להצלחה !

דילוג לתוכן